Ion Nicolae, piloteaza un BMW M3 de grupa H4 in CNVCR. Cum el este plecat in vacanta, un prieten apropiat s-a oferit sa-i spuna povestea. Fiti atenti:
Ion a debutat in vtm in anul 2007 pe o Lancia Delta Integrale cu care a mers pe anvelopele de concurs (slick-uri) pana la Ranca nestiind ca acestea sunt concepute sa ruleze doar cativa km :))). Dupa cateva pene de cauciuc si vreo 7 ore de drum a ajuns la locul faptei unde a facut cateva urcari de recunoastere, tot cu masina de concurs, evident pana aceasta s-a defectat :))). A lucrat toata noaptea la masina si pana la urma a luat startul cu ea semi-functionala... In prima urcare s-a invartit cu masina la o viteza f mare si a tras o sperietura groaznica. In urmatoarele urcari motorul a inceput sa intrerupa si in final a devenit imposibila exploatarea autoturismului. Aceasta a fost o lectie pt Ion ... care a vandut masina si a decis sa astepte pana va avea un buget pentru toate cele necesare participarii... (masina de concurs pusa la punct, anvelope, platforma, duba de asistenta, mecanic, etc). In 2009 a reusit sa achizitioneze de la George Cretu un VW Golf 2 1.8 turbo preparat in Germania, dotat cu cutie de viteze cu craboti Gemini. O masina "ready to race" in sfarsit. Dotat cu tot ce trebuie a redebutat in vtm obtinand in sezoanele 2009 si 2010 nenumarate podiumuri la clasa H4 si 2RM. Mi-a aduc aminte ca la Campulung in 2010 l-a batut pe Sanu cu o zecime de secunda si a obtinut locul 1 la H4 si 2 RM. In 2010, la sfarsitul sezonului a vandut Golful si a achizitionat o masina cu omologare de uzina (ceea ce-si dorea de mult) , o Alfa Romeo 147 GTA Cup 2.0 Twin spark de grupa A3 dotata cu cutie de viteze secventiala. Cu aceasta masina a participat tot sezonul 2011 obtinand multiple clasari pe podium in grupa. Toata iarna 2011 a efectuat modificari la motorul Alfei rezultatul nefiind cel scontat, performantele obtinute fiind departe de estimari. La etapa de debut a sezonului 2012, Teliu, Ion a reusit sa "sparga" motorul chiar inainte de a lua startul. Pentru a-i alina supararea, i-am propus sa concuram amandoi pe masina mea BMW-ul M3. Zis si facut. Ne-am inscris amandoi pe aceeasi masina. Pe scurt, a fost dragoste la prima pilotare. In antrenamente m-a batut, urmand ca in concurs sa-i bat timpul; pe propria mea masina!!! Atunci, Ion a decis ca acest tip de masina este cel care-i poate oferi cele mai multe satisfactii de pilotaj... La finalul anului 2012 a achizitionat un BMW M3 pe care l-a modificat complet si anul acesta a luat startul cu masina care l-a cucerit la primul test-drive.
Text redactat de catre Radut Motorsport.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu