miercuri, 31 iulie 2013

Piloti VTM: Octavian Romas


Octavian Romas este debutant in CNVCR 2013, un om care iubeste masinile, este pasionat si doreste sa faca motorsport in Romania. Iata ce ne declara: 

Provin si traiesc intr-o familie de sportivi. Sotia mea este vicecampioana mondiala, campioana europeana si vicecampioana olimpica - cele mai de pret titluri obtinute de ea in anii '90 ca si componenta a lotului olimpic de gimnastica al Romaniei. Primul contact cu sportul automobilistic a fost in anii '90 cand pentru 3 ani am concurat in C.N. de karting, incepand cu omniprezenta(pe atunci) clasa 50 National si terminand cu clasa 100 fara cutie, cum o numeam noi, sau Inter A.
In C.N. de Viteza in Coasta am ajuns in acest an ca urmare a unui proiect ce a luat nastere in garaj...indragostit fiind de Honda, si cu ajutorul unor buni prieteni, am luat ca baza un model Civic, masina fiind construita de la 0. Dupa 2 ani de munca am putut inscrie Honda la grupa H, clasa 1...
Suntem la debut, dar incercam sa ajungem la cat mai multe etape pentru a acumula experienta atat de necesara performantei...
Felicit toti concurentii din CNVCR, pentru pasiunea si daruirea de care dau dovada. Sa auzim doar de bine!

Text redactat de catre Radut Motorsport.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu