marți, 30 iulie 2013

Piloti VTM: Stefan Giui


Stefan Giui participa anul acesta in CNVCR cu un Mitsubishi Evo 9 la grupa A4. Iata ce declara tanarul si ambitiosul pilot: 


Am intrat relativ tarziu in sportul cu motor, dupa 1 an de F2 (tractiune pe o singura punte). Am intrat la categoria masinilor serioase (integrale) cu Mitsubishi EVO 9 unde m-am remarcat cu timpi de concurs competitive. Am avut sansa sa cunosc piloti dar si mai mult, oameni la care am descoperit pasiuni comune pe care numai un adevarat entuziast al mirosului de benzina arsa si cauciuc incins le poate intelege. Desi am fost si suntem adversari pe traseu, Lucian Radut a fost mereu un target pentru mine ca si timpi de concurs. Asta m-a ajutat mult in evolutia mea. In afara concursului, atat cu Lucian si Ciprian am avut o relatie transparenta si am apelat cu incredere cand am avut probleme cu pompa de active, o componenta importanta in buna functionare a EVO 9-ului. Cu siguranta voi mai apela pe viitor la echipa Rally Dream Team si de ce nu, poate vom incepe o colaborare care ar avantaja ambele parti si va spori si mai mult increderea dintre cele 2 echipe.

Text redactat de catre Radut Motorsport.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu