luni, 5 august 2013

Piloti VTM: Andrei Mitrasca


Andrei Mitrasca este pilot in CNVCR pe o masina Seat Ibiza de grupa A3 pe care o alinta Ruxi. Sufletist, implicat, pune pasiune si atunci cand cand piloteaza dar si cand vorbeste despre curse. Ruxi are imprimate citate motivationale si e ferchesa tot timpul. Iata ce ne povesteste: 

In 2005 am vazut prima coasta la Rasnov si mi-am spus ca asta e sportul pe care vreau sa il fac. Dupa patru ani am ajuns cu Ibiza TDI la start, tot la Rasnov si nu intelegeam nimic din ce mi se intampla. Ma gandeam ca o sa ma fac de rusine, ca o sa ajung ultimul. Nu mai pricepeam de ce am luat bani imprumut ca sa fac un sport pe care nu mi-l permit. Mi-am propus sa fac un an si dupa aceea, gata. Nu stiam niciodata cum o sa reusesc sa ajung la urmatoarea etapa. Si de atunci, nici azi nu stiu cum de s-au facut aproape cinci ani de cand particip la coasta. 
Am plecat la curse cu Ibiza pe rotile de concurs, am dormit la prieteni, am impartit masina ca sa am bani de inscriere, am vrut doar sa ajung la finalul weekendurilor insa norocul a tinut cu mine de fiecare data. Am avut rezultate peste asteptari, am avut stres dar si bucurii, am intalnit oameni deosebiti si daca ar fi sa ma gandesc la un singur lucru pe care sa-l spun despre cursele de coasta este ca ele m-au salvat. Chiar si atunci cand nu aveam loc de munca sau vreo perspectiva, am simtit ca atata timp cat ajung la start, exist. 
Nu stiu cum au inceput Lucian si Cipri sa se dea dar atunci cand am ajuns eu in lumea asta, ei erau aici. Oricine a venit la o coasta si-a dat seama ca Lucian merge tare iar eu i-am apreciat mult pentru ca erau prezenti la fiecare etapa. Nu imi imaginez cum ar fi ca ei sa nu fie prezenti si intr-un fel ii simt ca pe membri unei familii restranse care ma adopta cateva zile de opt ori pe an. Probabil cele mai frumoase zile din an.

Text redactat de catre Radut Motorsport.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu