duminică, 11 august 2013

Piloti VTM: Bogdan Ionescu


Bogdan Ionescu se declara 100% Debutant in CNVCR. Conduce un Logan de H2 si ne impartaseste experienta sa de debutant la viteza in coasta: 

Legatura dintre mine si motorsport este foarte proaspata, dateaza din 2012, cand impreuna cu doi prieteni Adi Sotingeanu si Ciprian Ionita am hotarat ca dupa 3-4 ani de spectatori la Campionatul National de Viteza in Coasta si Campionatul National de Raliuri sa strangeam bani sa ne cumparam o masina "de coasta". Zis si facut, numai ca dintr-o masina am ajuns la 3, ca fiecare sa avem cate o una. Debutul meu in CNVC s-a consumat la ultima etapa de anul trecut de la Sinaia unde cu ajutorul maestrului Edu Stan, care ne sustine in continuare, am reusit sa pun la punct masina, o Dacia Logan cu care am concurat la grupa H1, terminandu-mi cu bine cele doua etape. In sezonul din 2013 am inceput cu etapa de la Brasov la grupa H2 cu acelasi Logan cu mici modificari fata de anul trecut. Acestea nu s-au dovedit fiabile si inaintea primei manse de concurs lua foc motorul. Au urmat etapele de la Ranca si de la Teliu unde am intampinat nenumarate probleme tehnice ale masinii, dar cu toate astea, am dus la bun sfarsit mansele de concurs, cu mari emotii ce-i drept. Astfel, anul acesta am hotarat sa-l sacrific pentru a-mi pune la punct aptitudinile de pilot si a ma familiariza cu traseele de coasta, lasand pentru la anul bataliile pentru podium. Ma bucur ca am ales sa intru in aceasta lume a motorsportului. Descopar de la etapa la etapa prieteni noi, uniti de aceeasi pasiune pentru automobilism, printre acestia numarandu-se Lucian si Ciprian pe care i-am urmarit de-a lungul campionatelor de viteza in coasta din anii anteriori. Inchei prin a multumi pentru aceasta oportunitate si prin a felicita toti concurentii din CNVC pentru evolutiile precedente si sa le urez succes in etapele ce vor urma !

Text redactat de catre Radut Motorsport.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu