joi, 1 august 2013

Piloti VTM: Bogdan Moldovan


Bogdan Moldovan este si el debutant in CNVCR anul acesta la grupa H2. A concurat si a adunat puncte cu echipa Rally Dream Team. Povestea lui mai jos: 

Ma numesc Moldovan Bogdan, si sunt pilot in CNVCR la clasa debutanti, unde alerg cu un “batran” VW Golf 2, 1.8 GTI, de 160cai. Am practicat sportul de mic, am jucat fotbal de performanta timp de 12 ani, dar in tot acest timp am avut o pasiune pentru sporturile cu motor si in special pentru raliuri, si mi-am dorit mereu sa ajung pilot de curse. Am debutat in 2008 pe o Skoda Felicia de 80 cai cu care am alergat o etapa de viteza in coasta si cateva de rally-sprint. Anul acesta, in sfarsit, mi-am permis, totusi cu un buget minim, o participare mai serioasa si chiar am reusit o victorie in prima etapa, pe Drumul Poienii si sper in continuare la un loc cat mai bun la finalul campionatului. Tin sa multumesc echipei Rally Dream Team care mi-a oferit posibilitatea si onoarea de a face parte din echipa si sper sa ajut prin punctele castigate la obtinerea unui nou titlu national la echipe. Automobilismul este un sport extraordinar si din pacate nu sunt de ajuns doar pasiunea si talentul, ci trebuie si un sprijin financiar consistent. Eu ma incadrez in categoria celor care se autofinanteaza si sper ca rezultatele mele si promovarea mai mare a acestui sport la noi in tara sa poata schimba acest lucru.

Text redactat de catre Radut Motorsport.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu