vineri, 9 august 2013

Piloti VTM: Dragos Trifonescu


Dragos Trifonescu, pasionat de motorsport. Scurt si la obiect:

În 2004 am participat pentru prima oară la un "raliu" de orientare și îndemânare. Atunci m-am "virusat". În 2006 am văzut prima oară o etapă de coastă la Râșnov. Am zis că măcar o dată să particip și eu la așa ceva. 
Zis si făcut. În 2007 am achiziționat o mașină de coastă care s-a dovedit a fi mult sub așteptările mele. Un an mai târziu, am reușit să pun mâna pe faimosul Golf făcut de Lucien Hora. La început visam frumos, dar am fost adus relativ repede cu picioarele pe pământ. Totul a devenit o pasiune dusă la extrem : ‘renunțăm la concedii, plecăm cu toți banii de acasă, ne rugăm de toți prietenii să ne ajute’. Luci si Cipilică fac parte din familia asta nebună în care limitele sunt o chestiune aproape inexistentă.

Text redactat de catre Radut Motorsport.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu