miercuri, 21 august 2013

Piloti VTM: Traian Negru


Traian Negru este Vicecampion in 2012 la grupa A. Conduce in CNVCR un Mitsubishi Evo 9, pregatit in mare parte de Radut Motorsport chiar daca a fost in lupta directa cu Luci. Fairplay-ul este cel mai important in orice sport! Anul acesta face o pauza automobilistica si ne invita la Rococo Bistro&Lounge unde Maria Secrieriu pregateste meniuri extraordinare. L-am intrebat ce are de gand pentru anii viitori. Iata ce ne declara Traian:

Am inceput cursele in 2004, imbolnavit cu microbul vitezei de prietenii mei Catalin Cismaru zis Robot, Razvan Trisnevschi zis Criza si Catalin Alexandru, care incepusera "sa se dea" cu un an inaintea mea. Am cumparat un Opel Kadett si …da-i bataie! Dupa un an cu accidente, defectiuni, realizari si dezamagiri, am luat o pauza "bugetara" pana in 2007, cand am reusit sa-mi cumpar prima Mitsuba. Ce-i drept nu era tocmai o printesa (trecuse deja prin mainile lui Gugu Graef, Giri si Robot), dar era masina la care visa orice pasionat de motorsport la vremea aia. Dupa prima etapa mi-am dat seama ca nu stiu nimic despre pilotajul unei integrale, si cu toate astea am incercat sa merg din ce in ce mai tare pana mi-am fortat norocul la etapa de la Paraul Rece unde am avut un accident urat, lovind frontal un parapet la 130 km/h (vezi poza).
Bineinteles ca in momentul acela am luat din nou o pauza " bugetara". Accidentul m-a motivat si mai tare. Trebuia sa-mi demonstrez ca pot concura la un nivel decent, asa ca am inceput sa strang din nou bani si in 2009, am reusit sa cumpar masina mult visata - EVO 9. Din pacate, aparitiile in campionat in anii 2010 si 2011 au fost sporadice din lipsa de buget. In 2012 am decis sa fac orice efort pentru a efectua un sezon complet si bine am facut ... Am terminat sezonul in postura de Vicecampion al grupei A, Campion la A5 si am reusit ce nu credeam vreodata: castigare etapei de la Sinaia in clasamentul general. Despre Luci si Ciprian ce pot sa spun.. Lui Ciprian ii admir ambitia iar Luci, in afara faptului ca este cel mai corect om din lumea curselor pe care il cunosc, este omul care, adversar fiindu-mi, mi -a pregatit masina de concurs si a facut-o sa mearga mai bine ca niciodata. 2013 din pacate e un nou an de pauza, sunt spectator profesionist , dar sper ca revenirea din 2014 sa se incununeze cu titlul pe care il astept de mult timp.

Text redactat de catre Radut Motorsport.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu