marți, 24 decembrie 2013

Piloti VTM: Sorin Botez


Sorin Botez piloteaza in CNVCR un Mitsubishi Lancer Evo VI si este sufletul echipei Kremsmueller. Iata ce ne povesteste: 

Tot timpul am vazut acest sport ca pe un hobby si am tratat concursurile ca atare. Nu m-am batut niciodata cu nimeni decat cu mine insumi. Nu mi-am propus niciodata sa castig; in schimb eram foarte preocupat in a face materialul de concurs mai performant. Student fiind nu aveam o mare posibilitate materiala pentru a face performanta, singurul sponsor fiind mama. Totusi din acesti bani putini am reusit sa fac o Dacia Nova perfomanta in plus l-am sustinut si pe Ionescu Adrian sa isi modifice masina (Dacia Nova) sa fie la fel de performanta. Intre 2003 - 2009 am participat rar la campionatul de vtm organizat de ACR, sau la campionatul judetean Timis, preocuparea mea principala fiind modificarea unei Honda CRX pentru a fi mai performanta in cursele de Drag (liniute). Din 2008 am inceput sa il imping pe Szene Raul Rikardo spre motorsport. Prima lui masina cu care a participat la curse a fost o Honda Civic ED7 primita cadou de la subsemnatul. In anul 2009 incercam sa facem din cele 2 Honda masini cat mai competitive pentru Drag si incepem sa punem bazele echipei Kremsmueller Rally Team. Primele masini care au concurat sub numele de Kremsmueller Rally Team au fost 3 VW POLO 3F GT. Acestea au fost modificate dupa sfaturile mele, obtinand un loc 2 la echipe...

Text redactat de catre Radut Motorsport.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu