joi, 12 iunie 2014

Medalie de bronz pentru Rally Dream Team la Brasov

In weekendul 7-8 iunie, Rally Dream Team a urcat pe podiumul la echipe in Campionatul National de Viteza in Coasta (HillClimb), adjudecandu-si medalia de bronz dupa rivalele ACM Sport Resita si Autotehnica. 

Spectatorii si numarul lor mare pe proba a fost cel mai frumos lucru care se poate intampla in motorsportul romanesc. Entuziasmul publicului a facut ca satisfactia pilotilor prezenti in numar foarte mare la start sa fie amplificata de castigarea bataliei cu miimile de secunda. 

Pilotii Rally Dream Team doresc sa multumeasca iubitorilor de spectacol automobilistic care au venit pe traseu sa vada masinile de concurs si partenerilor care le-au fost alaturi. 

Iata declaratiie pilotilor Rally Dream Team:

Lucian Radut: Oare am avut ghinion sau noroc? Cu cel mai bun timp la turisme, dupa prima urcare de concurs, am plecat foarte increzator in sansele mele, in mansa secunda. Ghinionul a facut ca o planetara sa cedeze chiar in start. Am avut un moment de panica care s-a amplificat cu fiecare metru de pe traseu. Am avut noroc ca diferentialele au rezistat. Un zgomot puternic pe spate m-a stresat continuu. Timpul a fost cu doar 2 secunde mai slab decât in prima mansa. Clar, puteam sa ma opresc dupa start! Puteam sa abandonez: la start sau undeva pe traseu. Am avut noroc totusi ca am terminat pe locul 4 in clasamentul general si pe 3 la turisme din 90 de masini.


Ciprian Ciobotaru: Etapa de la Brasov a fost una fara noroc pentru mine, spargerea unui furtun de turbo pe prima mansa de concurs a lasat masina fara putere pe o jumatate de traseu. Timpul pierdut a echivalat cu un abandon. In concluzie, pentru mine a doua urcare de concurs a fost doar un simplu antrenament .


Cosmin Dragnea: La finalul concursului am obtinut locul 2 la grupa si clasa, iar per total weekendul a fost reusit, am ramas in grafic cu obiectivul de anul asta. Vreau sa-l felicit pe Adi Iliescu pentru victoria sa si pentru lupta constructiva care a fost intre noi weekendul asta. Pe traseu a fost multa lume care la final ne-a aplaudat, lucru cel mai imbucurator pentru noi participantii la coasta. Inca odata, Brasovul s-a ridicat la nivelul asteptarilor, un oras cu o puternica traditie in motorsport care a oferit de-a lungul vremii piloti de top in CNVC si CNR.


Bogdan Minea: Poiana este o proba pe placul meu, foarte rapida si foarte periculoasa in acelasi timp. Masina sa comportat ok in ciuda problemei avute cu 3 minute inainte de inceperea celei de a doua manse de concurs cand avelopa stanga fata s-a dezumflat si mecanicii au facut o schimbare super rapida de pneuri.


Alin Troanca: O etapa excelenta, cu multi participanti si spectatori. Sunt bucuros pentru locul 3 obtinut din 7 participanti la mine la clasa. Masina a functionat bine, un pic mai greu pe urcarile cu caldura mare si un mic handicap pe palierele lungi de viteza. Am mers circa 10 secunde limitat la 150km/h, viteza maxima permisa de cutia mult prea scurta. Astept sa mergem la Resita, o noua etapa de viteza in coasta pe 5-6 iulie.


Text redactat de catre:

Ana Radut
PR Manager
Radut Motorsport
Tel. 0722385928

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu