miercuri, 31 iulie 2013

Piloti VTM: Ady Sotingeanu


Ady Sotingeanu este debutant in 2013 la viteza in coasta pe un Peugeot 206 de grupa A2. Este primul an in care se da. Deschis si sociabil, iata ce ne-a declarat:

Dupa 5 ani de motociclism viteza pe circuite, la indrumarea prietenului meu Edu Stan, am decis sa trec de la 2 roti la 4, astfel incat am debutat anul acesta in CNVCR ...desi mi-as fi dorit sa alerg cu o masina turbo 4x4, am ascultat sfaturile primite si asa am ajuns sa concurez pe un Peugeot 206 de grupa A2, masina cu care deprind de la o etapa la alta tainele acestui sport. De altfel, pot spune ca sunt unul dintre putinii care reusesc sa-si indeplineasca un vis avut in copilarie.....sa alerg la coasta a fost unul dintre ele!!! Chiar de la prima cursa m-a uimit atmosfera pe care am gasit-o in parc....am resusit in scurt timp sa-mi fac foarte multi prieteni noi. Aici i-am cunoscut pe Luci si pe Ciprian, doi piloti foarte buni pe care ii remarcasem in anii trecuti cand eram doar spectator. Ma bucur ca au o echipa deosebita si merita din plin succesul pe care il au in campionat. Vreau sa-i felicit pe toti cei care fac eforturi mari sa participe in CNVCR si sa ne vedem cu bine la urmatoarele etape.

Text redactat de catre Radut Motorsport.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu