miercuri, 31 iulie 2013

Piloti VTM: Cosmin Dragnea


Bujie, aka Cosmin Dragnea conduce cu succes un Mitsubishi Evo 7 pregatit de viteza in coasta de Radut Motorsport. Cosmin este tanar, energic, talentat si are mare potential. Iata povestea lui:

M-am apucat de acest sport in 2011, eu nemaiavand nici un contact cu motorsportul de vreun fel pana atunci. Recunosc, la inceput mi-a fost foarte greu sa ma obisnuiesc cu casca pe cap in timp ce conduceam :). Pentru mine, Rally Dream Team mi-a oferit un camin automobilistic atunci cand am ramas fara. Luci este un baiat super, un om de un mare caracter si unul dintre putinii profesionisti din campionat. Cip este un bun strateg, un pilot care munceste din greu pentru fiecare trasa, omul ideal cu care sa te sfatuiesti in ceea ce priveste organizarea, regulile, cauciucurile alese. Echipa Radut Motorsport are oameni la asistenta pe care te poti baza cu nadejde atunci cand ai o problema cu masina de concurs. Le multumesc baietilor ca m-au primit printre ei si ca imi sunt alaturi in parcul de asistenta.

Text redactat de catre Radut Motorsport.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu