joi, 22 august 2013

Piloti VTM: Alin Troanca


Alin Troanca este pilotul de la viteza in coasta care vine la fiecare etapa sa se dea din placere si nu neaparat sa urce pe podium. Este sufletul petrecerii si poate dansa pana in zori. Conduce in CNVCR un Citroen Saxo intretinut din banii de salariu. Care pilot n-a pus bani din buzunar sa vina la Coasta? Este glumaret, isi face repede prieteni si pentru el cuvantul e cuvant. Iata ce ne spune: 

In 1998 am fost membru fondator al Clubului de Autocross Motorsport Club Sibiu, afiliat la Federatia Romana de Autocross Show. Am participat la acest campionat pana in 2002 cand, varul meu Luci Hora a inceput sa-mi povesteasca si sa ma farmece cu VTM-ul. Asa am inceput sa frecventez coastele ca spectator si ca amator apoi m-am hotarat sa fac scoala de pilotaj cu Stefan Vasile in 2003. Am achizitionat un Opel Kadett de 2l, 8 valve si am debutat la etapa de Duminica de la Abrud unde am luat si primul meu podium alaturi de varu Hora si Radu Ortelecan. In 2004 la Resita i-am intalnit pe Ciprian si pe Luci, o noua etapa in viata mea. Atunci s-au pus bazele unei lungi si frumoase prietenii chiar si in afara curselor. Il tin minte pe Cip cum a venit la mine si m-a intrebat daca mecanicul meu, LuciMic, poate sa-i ajute si pe ei cu schimbatul rotilor. Tot atunci am ajuns ca eu sa fiu ajutat de ei cand, dupa ce am avariat masina in virajul de dupa “fan” in parabolica, m-au ajutat sa pun masina lovita pe platforma. De atunci, ei au ramas pentru mine a doua familie cu care am impartit si bune si rele, bucurii, necazuri, satisfactii. Cip mi-a indeplinit visul de a ma da in concurs pe masinile Rally Dream Team, Ford RS 2000 la Balvanyos in 2005, Ford Cosworth la Campulung in 2006 , Mitsubishi Lancer Evo 6.5 la Teliu in 2009. Cu Luci am impartit bucuriile si dezamagirile in anul 2007 ca debutanti in Campionatul National de Raliuri. Cu familiile lor am impartasit evenimente de viata, vacante si petreceri extraordinare. Cip si Luci sunt prietenii care m-au sustinut, certat, impulsionat, mi-au oferit multe bucurii si m-au ajutat sa nu deraiez si le Multumesc pe aceasta cale! ps : ar fi multe de spus dar ar trebui sa ma apuc de scris o carte :))

Text redactat de catre Radut Motorsport.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu