luni, 12 august 2013

Piloti VTM: Andrei Marinescu


Andrei Marinescu conduce un Opel Kadett de grupa H2 destul de naravas. Vorbeste despre un “microb” al motorsportului la care romanii sunt foarte vulnerabili. Noroc ca mai exista si medicamente (nevasta) care amelioreaza pe moment simptomele de viteza extrema. Iata ce ne declara:

Ce pot sa spun despre mine si motorsport?
Va pot spune pararea celor din jurul meu despre aceasta : "Criza varstei mijlocii". La unii (vezi subsemnatul) se manifesta mai ciudat. Microbul mi-a fost inoculat de nasul meu - Bogdan Minea care are ceva state vechi in sportul asta. Cot la cot de anul trecut am inceput sa alergam la coasta.
De ce Opel Kadett? Asa cum spunea regretatul Eugen Ionescu Cristea: este una dintre cele mai dificile masini de strunit, foarte imprevizibila. Deci provocarea este si mai mare! 
Ce crede sotia mea despre aceasta nebunie? Puteti sa o intrebati pe ea la fiecare etapa la care alergam impreuna, ea fiind pe scaunul din dreapta (se autointituleaza "restrictorul de viteza")
Pe Lucian si Ciprian i-am cunoscut anul trecut. Imi place foarte mult pasiunea lui Lucian si pragmatismul lui Ciprian.

Text redactat de catre Radut Motorsport.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu