vineri, 2 august 2013

Piloti VTM: Andrei Mihai


Andrei Mihai concureaza in CNVCR cu un superb BMV M3 de grupa H4. Pentru pasionatii de BMW e un adevarat deliciu sa savureze spectacolul facut de aceste masini pe traseul in panta. Tractiunea spate face totul si mai provocator! Iata ce ne declara Andrei: 

Am debutat in VTM in 2011 in urma unui pariu pus cu mai experimentatul pilot Ion Nicolae care pe vremea aceea evolua pe un VW Golf 1.8 turbo. Mă tachina in legatura cu masinile pe care le detineam si carora nu le exploatam performanțele la maxim, participand doar la competitii de amatori. Am promis la un pariu pus in toamna 2010 ca voi pregăti BMW-ul M3 care era o mașina 95% stock, într-una conforma cu omologarea de vtm pana la prima etapa din 2011. Obiectivul meu declarat era sa-i si bat timpii lui Ion Nicolae ceea ce am si reușit, dar mult mai târziu decât estimam, dupa vreo 10 etape, in 2012. Cert este ca incepand cu 2012 am inceput sa am si eu influente asupra lui Ion, convingandu-l la sfârșitul anului sa-si schimbe mașina de concurs cu una identica cu a mea. Deci, de la debutul sezonului 2013 concuram amandoi pe acelasi tip de autoturism : BMW M3 E46. Avem competiția noastră "Cupa BMW M3", niște aparitii inedite pe coastele din România as putea spune... Referitor la relația cu Luci, as spune pe scurt ca este de intrajutorare dar pana acum mai mult ne-a ajutat el. Concret, ne-a ajutat de cele mai multe ori cu organizarea transportului pe trailer a autoturismelor de concurs, ne-a imprumutat diferite scule speciale si nu in ultimul rând ne-a dat sfaturi foarte utile.

Text redactat de catre Radut Motorsport.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu