vineri, 2 august 2013

Piloti VTM: Ovidiu Zaberca


Ovidiu Zaberca, Zabi cum ii spun prietenii, a debutat în automobilism în 1995. A concurat cu succes in competitii de Mitsube din Australia pana in 2012 cand prinde dor de tara natala si se intoarce pentru a face spectacol la viteza in coasta in Romania. Cu o masina puternica adusa de peste mari si tari cu volanul pe dreapta, se numara in prezent in top 3. Iata ce ne declara:

Pentru mine motorsportul nu e ceva nou, asa am crescut, tatal meu mergea la viteza pe circuit si viteza in coasta si eu eram in garaj cu orice ocazie....am mers la karturi un pic si etape judetene de viteza in coasta inainte de a pleca in Australia in 1998 unde am inceput o relatie cu Mitsubishi Lancer si circuite. De atunci am avut doar Lancers, masina curenta find al 3-lea si e un 2004 Evo 8MR care era stock standard cand am luat-o in 2008 si incet, incet s-a transformat in ce e azi. In 2011 am venit in vacanta in Romania si am fost la ultimele 3 etape de viteza in coasta cu echipa ACM Resita. Dupa terminarea vacantei m-am hotarat sa ma intorc in Romania sa merg si eu la viteza in coasta unde stiam ce ma asteapta. Lucien Hora m-a intrebat cam unde cred ca ar trebui sa fie masina mea in comparatie cu restul si raspunsul meu a fost " cred ca trebuie sa fie acolo cu Lucian Radut" si inca de la prima mea etapa si pana in prezent am cele mai stranse rezultate care cred ca ne-au facut mai buni pe amandoi.

Text redactat de catre Radut Motorsport.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu