duminică, 4 august 2013

Piloti VTM: Bogdan Rusea


Bogdan Rusea conduce o Dacia Logan cu care a obtinut doua titluri de campion national in 2011 si 2012 la grupa H2. El doreste sa demonstreze ca marca nationala are ADN-ul performantei. Iata povestea lui:

Mi-am ales ca masina Dacia Logan inca din anul 2010 cand Serus a devenit si agent Dacia. Am debutat in Campionatul National de Viteza in Coasta in 2011 si am reusit sa obtin locul I. Dupa doi ani buni, anul 2013 a venit cu victorii din nou (2 locuri I si un loc II), dar si cu doua probleme. Am avut primul abandon in aproape 3 ani de cand concurez, dar am reusit sa rezolvam la timp pentru urmatoarea etapa. A doua problema a fost ca la Resita nu s-a putut forma grupa H1 din lipsa de participanti. Din fericire, am o echipa tehnica minunata, oameni care lucreaza impreuna de 20 de ani si care pun suflet in ceea ce fac, iar Dacia Logan este o masina fiabila, economica si usor de intretinut. Ne-a permis sa ne punem in aplicare toate ideile de imbunatatire: in primul an am inceput cu mici transformari, in al doilea an am adus-o la 190 CP, in al treilea an i-am pus transmisie secventiala. Pe Lucian Radut il cunosc de trei ani si il admir pentru profesionalism si pentru fair-play.

Text redactat de catre Radut Motorsport.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu