marți, 6 august 2013

Piloti VTM: Mihnea Dutescu


Mihnea Dutescu este pilot in CNVCR dar in sezonul 2013 este o absenta notabila de la start din cauza unui eveniment din antrenamente in circulatie deschisa. A condus in 2012 un Renault Megane de H3 si are ca obiectiv ca la anul sa fie campion la grupa sa. Iata ce ne spune: 

Pasiunea pentru motorsport a inceput din anul 2009 la o etapa de coasta judeteteana cu un Golf 3 vr6 unde am avut un rezultat foarte bun, masina neavand vreo modificare...de atunci am inceput sa prind gustul acestui sport. In 2010 sa fiu indrumat de bunul meu prieten Codrut Cioroiu( Cioara) sa mergem la prima etapa de viteza in coasta la Resita. Dupa a doua urcare bineinteles ca am lovit masina nestiind ca in antrenament trebuie sa mergi ceva mai ponderat. Avandu-l pe Cioara profesor, chiar nu aveam de unde sa aflu lucru acesta . In 2011 am achizitionat Meganul, la ultima etapa iesind pe locul 2 la clasa. In 2012 am inceput de la prima etapa care a fost la Teliu unde am obtinut un loc 4 general si locul 1 la clasa mea. Am continuat parcursul in acelasi ritm pana la etapa de la Ranca unde am avut un eveniment mai putin placut. In timpul antrenamentelor cu circulatie deschisa dinainte cu o zi de concurs am avut un acrosaj cu alt participant la trafic. De atunci nu am mai participat la nicio etapa, regulamentul nepermitandu-mi acest lucru...revenirea sper sa fie anul acesta la etapa de la Rasnov unde sunt foarte bine familiarizat cu traseul...legat de Radut si de Ciprian nu am decat cuvinte de lauda si un mare respect sunt intradevar niste oameni de la care ai ce invata.

Text redactat de catre Radut Motorsport.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu