miercuri, 21 august 2013

Piloti VTM: Radu Fenyo


Radu Fenyo concureaza in CNVCR cu un monopost spectaculos si interesant. Radu este modest si ne-a spus ca nu-i place sa vorbeasca despre sine mai mult decat a scris pe site-ul sau care ii poarta numele. Ne-a indrumat sa luam informatii de acolo. Casper, monopostul alb este un Radical Clubsport. Acesta este primul model al firmei din Peterborough, Anglia si a fost construit folosind un motor de Kawasaki ZZR1100 montat pe un sasiu tubular cu o caroserie descoperita din fibra de sticla. S-a nascut in anul 2002 si a primit seria RM0166 cand a fost livrat de Radical catre MAD Motorsport. Motorul provine de la un ZZR1100 si are 1052cc si conform fiselor tehnice in jur de 145CP. Numele blogului sau este “un tastaturist prin coastele romanesti”. Iata ce povesteste pe site-ul www.radufenyo.com

In facultate am luat legatura cu fenomenul liniutelor, curselor pe strazi si deasemenea am inceput sa merg la cursele de raliu si de viteza pe traseu montan, perioada in care am inceput sa fac pasiune pentru o masina care se numea Subaru Impreza GT Turbo.Permisul de conducere mi l-am luat destul de tirziu, la 25 ani, in primul rand din cauza ca nu as fi avut ce masina ce sa conduc, in al doilea rand din cauza ca munceam mult si era lipsa de timp si al treilea si probabil cel mai important motiv, faptul ca postul pe care lucram era eligibil pentru masina de companie (un superb VW Bora 1.6).In 2003, (au trecut deja 10 ani) am reusit pentru prima oara sa obtin masina visurilor mele (multumita dezvoltarii leasing-ului de la acel moment) si astfel am devenit chiriasul unui Subaru Impreza WRX STi. 
De barchete am fost virusat in anul 2009, luna mai, cand Horatiu Ionescu Cristea s-a dat cu Osella PA20 de la Tschager Motorsport la Rasnov. Am avut privilegiul de a sterge de praf caroseria de fibra de sticla intre urcari si dupa ce am fost expus la toata experienta asta, undeva in spatele capului a inceput sa se infiripe o idee sa ma dau si eu cu asa ceva intr-o buna zi. In prezent timpul dedicat pregatirii pentru curse si pentru curse este tot destul de limitat de numarul de zile de concediu, timpul petrecut in scaunul masinii de curse pe trasee este si mai limitat, insa vocea pasiunii isi face loc. Incerc sa invat in continuare, vorba aia, nu mai sunt asa tinar sa le stiu pe toate.

Text redactat de catre Radut Motorsport.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu