sâmbătă, 17 august 2013

Piloti VTM: Lucian Harnagea


Lucian Harnagea a debutat in 2012 la etapa de la Ranca la grupa H4 cu un VW Vento VR6 iar in 2013 a trecut la grupa A1 concurand pe un Ford Fiesta 1,6 16v. Iata ce ne povesteste: 

Alaturi de prietenii mei am reusit sa acumulez putin cate putin experienta necesara in VTM pentru a putea merge mai bine de la etapa la etapa. Atmosfera unui sfarsit de saptamana la VTM este deosebita. Te incarci gradual cu tensiunea competitiei apoi dupa concentrarea manselor de concurs finalizate cu bine, iti dai seama ca ai mai petrecut cateva clipe frumoase si importante in viata ta.
Sa va povestesc o intamplare cu Rally Dream Team pentru ca nu odata am avut de “furca” cu Lucian Radut . Cand plecam la concurs, urcam mai multe masini pe trailer in Bucuresti. Odata, ne pregateam de plecare la o noua etapa, si incarcam masinile pe platforma. Cred ca era prima data cand trebuia sa urc si alte masini (nu doar pe a mea) pe platforma mare. Luci urca o masina apoi eu imi urc masina mea; urmeaza masina lui Radu Necula. Sunt mai atent decat la masina mea, ca atunci cand nu e lucrul tau, ca sa aiba Radu cu ce sa se dea la etapa! Ajung sus cu ea si aud un pocnet in partea stanga spate. Imi sare inima din piept si deschid usa sa ma uit in spate. Il vad pe Lucian razand cu pofta...a reusit sa ma surprinda cu o palma data in caroserie! Se tinea de glume! 
Lucian Radut o fire vesela si optimista, Ciprian Ciobotaru – un foarte bun organizator si o fire deschisa.
Le multumesc tuturor celor care au avut amabilitatea si rabdarea sa imi explice cate ceva din experienta lor dar mai ales celor apropiati care ma sustin moral!

Text redactat de catre Radut Motorsport.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu