joi, 8 august 2013

Piloti VTM: Raul Szene


Szene Raul, pilot in CNRD si CNVC, alearga in prezent pe un Mitsubishi Evo IX in Campionatul National de Viteza in Coasta iar la raliu pe o Honda Civic. Anul trecut, la CNVC a reusit sa obtina rezultate spectaculoase cu o Honda Civic, la Gala Campionilor urcand pe podium in pozitia de vicecampion la debutanti. 

Primul contact cu masina l-am avut cand eram mic, bunicul meu obisnuind sa ma ia cu el la plimbare, cu autobuzul al carui sofer era. Inca de atunci am fost fascinat de ceea ce inseamna sofat, dar abia in anul 2007 am luat contact cu ceea ce inseamna cu adevarat curse de masini, participand la concursuri de indemanare auto. Insa, am vrut ceva mai mult, mai provocator, cu mai multa 
adrenalina, care sa necesite coordonare, pricepere, rabdare, abilitati in a controla masina in diferite situatii de risc. Astfel am decis sa particip la campionatul de viteza in coasta, anul 2012 marcand debutul meu. La primele etape, respectiv Teliu, Rasnov si Resita am participat cu Toyota Celica. La Resita am avut parte de
un eveniment nefericit cand m-am rasturnat. A fost o experienta marcanta pentru un debutant, incercand apoi sa ma gandesc ce factori au dus la acel eveniment. Masina ar fi putut fi reparata pentru ca eu sa continui cursa si sa termin si acea etapa, insa datorita faptului ca organizatorii nu au avertizat corespunzator, masina mea a fost zdrobita de un alt concurent care nu s-a asteptat sa gaseasca un eveniment pe traseu. Insa tot raul a fost spre bine, cum este vorba din popor.
Dupa aceasta etapa am intrat in criza de timp incercand sa gasim alta masina. Am gasit o Honda Civic, pe care insa nu am avut timp sa o pregatim corespunzator ci am mers cu totul stock. In etapele ce au urmat m-am clasat pe locul II la H2 atunci, fiind la zecimi de secunde de Bogdan Rusea, si la Paltinis am adjudecat locul I la debutanti. Din pacate, am pierdut locul I de la debutanti la Gala Campionilor, datorita evenimentelor de la Sinaia in care am suferit accidentari si masina a fost avariata. Anul 2013 a venit cu schimbari, acum pilotand un Evo IX la coasta, masina extrem de buna dar cu care inca ma obisnuiesc. Motorsportul este pasiune, pasiune cu care te nasti dar este nevoie si de multa munca si sustinere atat morala cat si financiara.

Text redactat de catre Radut Motorsport.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu