miercuri, 19 martie 2014

Piloti VTM: Dragos Savlovschi


Radut Motorsport il prezinta pe Dragos Savlovschi, pilot debutant in CNVC, Grupa H4:

Dragos Savlovschi a debutat in CNVC in 2013 pe una din cele mai dificil de pilotat masini cu tractiune spate. Ne-a raspuns la cateva intrebari pe care le-am adresat tuturor pilotilor care au participat anul trecut in campionat. 

Carte de vizita masina: 
Marca si model - Bmw 323i (E30) 
Cilindree - 2300 
Putere - 170 cp 
Cuplu - 245 nm 

Modificari:
- Admisie si evacuare marite , soft , suspensie intarita , frane stock, diferential 4,1 , blocant si cam atat 

Grupa si Clasa de participare in CNVCR:

 - Debutanti si H3 

Locul obtinut in 2013 la grupa si clasa:
- Locul 8 Debutanti cu 7 participari si 3 abandonuri tehnice

Ce are deosebit masina ta? 
- Este o masina greu de pilotat, care te pune la incercare in orice viraj. Nu te plictisesti in ea si acumulezi experienta la fiecare urcare. 

Cum ai te-ai inteles cu ea? 
- Ne-am inteles bine, desi mi-a oferit cateva surprize la fiecare cursa. Sunt multumit ca am terminat in puncte la fiecare cursa, unde nu am avut probleme tehnice.

Ce alta masina crezi ca ti se potriveste? 
- Sunt inca la inceput si nu pot aprecia ce tip de masina este cea mai potrivita pentru mine, insa sunt mai atras de masinile cu tractiune spate.

Ai concura pe un monopost?
 - Da si daca bugetul imi va permite, cu siguranta voi incerca macar un sezon. 

Ce ti-a placut in sezonul 2013? 
- Diversitatea traseelor, nivelul competitional foarte ridicat la debutanti. 

Ce nu ti-a placut in sezonul 2013? 
- Ca nu am fost la fel de pregatit din punct de vedere tehnic ca adversarii mei directi si mai ales abandonurile tehnice.

Ce ai vrea sa schimbi pentru sezonul 2014? 
- Sa particip cu o masina mai bine pregatita din punct de verede tehnic si sa reusesc primul podium.
 
Ce etapa ti-a placut cel mai mult? De ce?
 - Sinaia - este un traseu foarte tehnic unde puterea masini nu este asa importanta. 

Cine te-a ajutat cel mai mult?
 - Ion Nicolae este persoana care m-a sustinut si m-a ajutat sa intru in aceste competitii. 

Cum te-a sustinut familia?
 - Foarte bine. Sunt putin ingrijorati pentru siguranta mea, insa accepta ca asta vreau sa fac si ma sustin cat se poate. 

Cum vrei sa te implici pentru a creste vizibilitatea motorsportului in Romania? Cine crezi ca ar trebui sa faca mai multa imagine? 
- Pai este clar ca implicarea trebuie sa vina de la cei care practica acest sport, sa atragem un public cat mai larg si investitori, ca dupa cum bine stiti este un sport foarte costisitor si performatele depind foarte mult de bugete. Eu deja incerc sa atrag diverse societati sa faca sponzorizari pentru echipa din care fac parte.
 
Cum ti s-a parut emisiunea de pe DIGI? Ai schimba ceva la ea? Ce crezi ca si-ar dori publicul sa vada mai mult in emisiune? 
- Recunosc ca nu m-am uitat la toate emisiunile, insa ce cred ca ar aduce un plus ar fi numarul de camere pe traseu, care ar trebuie sa fie mai mare ca sa surprinda toate evenimentele spectaculoase. Cred ca ar ajuta foarte mult daca s-ar monta pe traseu, tabele electronice cu clasamente, timpi intermediari si alte informatii utile pentru spectatorii curselor. Cei mai multi dintre spectatori nu stiu care sunt castigatorii competitiei sau macar care este numele pilotului pe care il vad. 

Ai schimba numele de “viteza in coasta”, pentru a fi mai bine inteles de public? Daca da, care ar fi acela?
 - Pai cel mai simplu ar fi sa folosim denumirea internationala anume Hillclimb.

Text redactat de catre Radut Motorsport.

Un comentariu: