miercuri, 28 mai 2014

Cosmin Dragnea – Start cu aur in 2014 la Grupa A !


Cosmin Dragnea, campionul en-titre la grupa A in Campionatul National de Viteza in Coasta, incepe sezonul 2014 direct pe prima treapta a podiumului in etapa de la Ranca - Cupa Gorjului. 

Bujie, cum ii spun prietenii, nu se dezminte si isi pastreaza pozitia de lider al grupei A pe spectaculosul traseu Transalpina unde se imbina stilul de pilotaj tehnic cu paliere de viteza. Itineriariul nu e strain pentru Cosmin, aceasta fiind a doua sa participare la Ranca. Bucuria pilotilor este mai mare alaturi de spectatorii pe margine iar aplauzele lor la coborare fac sa merite tot efortul de participare. 

Masina, Mitsubishi Lancer Evo 9, pregatita de Radut Motorsport cu suspensii imbunatatite l-a ajutat si de aceasta data sa faca performanta. Chiar daca duminica, inainte de urcarile de concurs, diferentialul spate al masinii a inceput sa dea semne de oboseala, asistenta tehnica a reusit schimbarea acestuia in timp util antrenamentelor. Astfel, pilotul a reusit sa aduca puncte valoroase echipei Rally Dream Team.


Iata declaratia lui Cosmin: Sunt onorat de increderea baietilor care m-au primit in Rally Dream Team, una dintre cele mai longevive si constante echipe din campionatul nostru de viteza in coasta. Nu am fost incantat ca prima etapa e Ranca, Pikes Peak-ul de Romania, drum care a fost inchis pana nu demult din cauza zapezii. Recunosc ca am avut emotii, stiind ca sub mine am o masina cu suspensie imbunatatita by Radut Motorsport si ca nu am avut unde sa ii facem set up-ul adecvat stilului meu de pilotaj. Dupa pauza de 7 luni, a fost provocator sa ma acomodez cu acceleratiile masinii si cu spatiile de franare, mai ales dupa ce toata iarna am mers cu Tico. Prima data cand am urcat la volan si am apasat acceleratia mi-am adus aminte de puterea sa. Tin sa multumesc Nurvil Ramnicu Valcea pentru ca mi-a oferit masina de antrenamente inainte de cursa, m-a ajutat foarte mult.


Principalul obiectiv de anul aceasta a lui Cosmin Dragnea este de a-si mentine titlul de campion la grupa A si de aduce cat mai multe puncte echipei. De asemenea, nu neglijeaza nici pozitia in clasamentul general, care sunt dovada certa ca progreseaza din punct de vedere al pilotajului. 
Multumiri partenerilor: Tinmar, KFC Romania, SSG, Rombacom, ECOYL BENZ, Nurvil Ramnicu Valcea Andre’s Fast Service si Radut Motorsport.

Articol redactat de catre:

Ana Radut
PR Manager
Tel. 0722385928

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu