miercuri, 7 august 2013

Piloti VTM: Alexandru Andreoiu


Alexandru Andreoiu conduce in CNVCR un Renault Megane si are vise mari. Inca o poveste despre prietenie si cavalerism la viteza in coasta, Alexandru beneficiind de masina prietenului sau Duta si fiind indrumat de Codrut Cioroiu. Totul e sa vrei, sa te implici, sa perseverezi! Iata ce ne spune: 

Pentru mine pasiunea pentru sportul cu motor a inceput de pe vremea cand eram copil si mergeam la VTM Ranca traseu care este la doar 4 km de casa mea, iar din 2008 am incercat sa merg la cat mai multe etape de coasta din acelasi an fiind fan Daniel Onoriu (ONO41). Dupa cateva urcari pe locul din dreapta cu mai multi prieteni piloti, in 2011 am reusit sa ajung la start pe scaunul din stanga la o etapa de coasta judeteana cu Loganul. Masina de zi cu zi m-a ajutat sa obtin locul 3 la clasa ajutat de Codrut Cioroiu(Cioara) alaturi de care am invatat traseul. Urmatorul strart al meu a fost in CNVCR la Ranca in 2011 ca forelaiter cu masina prietenului meu Dutescu Mihnea (Duta) si ii multumesc pe aceasta cale ca a facut un vis sa devina realitate. In 2012 si 2013 am mai participat la cateva etape de VTM unde am avut rezultate bune. In urma cu cateva luni am achizitionat un Renault Megane pe care intentionez sa-l fac pentru coasta. Pe Luci si Ciprian ii cunosc de pe vremea cand eram spectator la competitii si sunt niste oameni deosebiti si nu pot decat sa ii apreciez pentru ce fac pe coaste...

Text redactat de catre Radut Motorsport.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu