miercuri, 14 august 2013

Piloti VTM: Calin Popescu Tariceanu Jr


Calin Popescu Tariceanu este un junior ambitios, mostenind genetic pasiunea pentru masini si motorsport a tatalui sau. Conduce in CNVCR in Citroen Saxo si concureaza la juniori. Iata ce ne declara:

Sunt un novice in motorsport. Am inceput in 2012 pe un Logan inpreuna cu marele meu rival junior Adi Iliescu. Pentru moment nu prea i-am facut fata din diverse motive, dar nu e o suparare, particip din placere si pasiune. In 2013 am cumparat Saxo-ul care este masina mea preferata de cand aveam 5 ani. In CNVCR am descoperit noi adversari - fratii Necula, Bogdan, Razvan, etc. Odata cu ascensiunea in clasament datorita Saxo-ului, mi-am deschis pofta pentru a ma bate cu baietii mari...adica cei cu "mitsubele" sau alte masinute mai puternice. Imi doresc sa particip in cativa ani cu aceeasi masina dar ceva mai modificata sa ma pot macar apropia de piloti ca Lucian, Zabi, Paul, Edu, Norris etc. Practic acest sport din pasiune pentru masini si doresc o competitie din ce in ce mai de clasa odata ce criza se va sfarsi, sponsorii se vor implica mai tare si lumea isi va putea pregati masini mult mai performante. Bafta tuturor!

Text redactat de catre Radut Motorsport.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu