sâmbătă, 3 august 2013

Piloti VTM: Clau Rusu


Clau Rusu, pilot de viteza in coasta pe un Renault Clio, Dino, cum il cunosc prietenii are o poveste pe care vrem sa o facem cunoscuta tuturor celor care sunt la inceput de drum in motorsport. O lectie de viata despre viteza, ambitie si dramatism: Dino, trecutul tau este experienta noastra, sa invatam din ea!

2006 era pentru mine plin de planuri, vise dar mari emotii pentru ca era anul meu de debut in VTM. Aveam o masina buna de 2 litri, "mostenita" de la prietenul Cristi Toganel si am intrat cu avant in lupta pentru podiumul debutantilor. Eram multi, frumosi si nebuni. Toti. Eu aveam in plus o echipa faina din Bucuresti, Rally Dream Team, care m-a adoptat cu mare caldura de la inceput. Ciprila Ciobotaru, Remus Hancu, Luci Radut, Cristi Toganel, Dragos Valceanu, Alin Troanca, si mecanicii Alex Lazar si Luci Mic. Oameni care mi-au devenit dragi si care cu generozitate mi-au daruit sansa de a invata nobletea acestui sport, cavalerismul VTM-istilor. In acel an de neuitat pt mine, am fost 22 debutanti. Eu eram pe 2. A venit etapa de la Resita si eram mai hotarat ca oricand sa trec pe primul loc. Kadett.ul meu era brici, echipa era langa mine, eu aveam determinare si simteam ca pot. Lipsa maturitatii competitionale insa m-a trimis cand imi era era mai bine, frontal intr-o borna kilometrica. Remus urca dupa mine la 1 minut. S-a oprit si mi-a scos el casca, si a vorbit tot timpul cu mine pana a venit salvarea. Aveam doua vertebre fracturate si cioburi in ochi. Toata echipa, direct de pe proba a venit la mine spital. Au vorbit cu medicii, m-au incurajat, s-au ocupat absolut de tot, inclusiv de trimiterea masinii acasa. Au fost incredibili. Niste oameni absolut minunati. Cum as putea sa-i uit vreodata? M-au ajutat sa trec peste stresul post traumatic, m-au incurajat sa continui, sa imi iau alta masina si sa ma dau mai departe. Datorita sprijinului lor, dupa cateva etape de repaus am reusit sa revin in clasamente si sa termin anul pe podium. Oameni teoretic straini pt mine, ne stiam doar de cateva etape, eu din Ardeal, ei toti bucuresteni, dar cu suflete atat de mari, atat de generosi cu prietenia lor. Toti. Echipa Rally Dream Team. N-o sa uit vreodata cum in prima noapte dupa accident, Luci Radut a stat cu mine, de undeva mi-a adus un snitel, mi-a dat de mancare, a povestit cu mine, a stat langa mine. Toata noaptea.... Poate de aceea dupa atatia ani tresar si ma bucur atat de mult la fiecare victorie a lui, la fiecare reusita. Felul de a fi a acestor baieti minunati m-au facut sa iubesc acest sport si m-au modelat definitiv ca sportiv. Luci, Cristi, Remusica, Ciprila, Alin, Dragos, Alex, Luci Mic va sunt recunoscator pentru tot ce mi-ati daruit in acel 2006. 

Multumesc prieteni !

Text redactat de catre Radut Motorsport.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu