marți, 27 mai 2014

Piloti VTM: Alin Rizea


In sezonul 2014 Alin Rizea paticipa in CNVC cu o Honda CRX la grupa H1. Iata ce a avut de povestit pentru Radut Motorsport

Pasiunea mea pentru masini a inceput cu multi ani in urma, cand ma uitam la cursele de circuit din Pitesti si pe care nu le-am ratat de la varsta de 7 ani. Speram ca intr-o zi voi fi si eu ca pilotii de acolo. Apoi a fost moartea unei rude care a fost un mare pilot roman la acea vreme - Ilie Olteanu iar la inmormantare tot cortegiul funerar era format din masini de raliu Dacia galbene cu dungi si mi-au ramas puternic in memorie. Pe unul din piloti de atunci, Andrei Sorin am ajuns sa il cunosc si la sfaturile lui, in 2011 am luat startul cu o Honda CRX facuta in curte de mine. Pentru prima data am vazut ce inseamna lupta cu secundele pe un drum securizat si de atunci am recomandat prietenilor vitezisti sa nu mai riste pe strada ci mai bine sa mearga la curse sa scape de adrenalina. Masina este preparata de mine, acum are un motor de 1,6 litri cu o putere de aproape 190cp dupa calculele mele. Mecanica este deocamdata de strada, electronica putin modificata. Pentru anul acesta sper sa fac cat mai multe etape si sa fiu cat mai sus in clasament. Poate asa voi gasi si ceva ajutor financiar pentru viitor. Lupta se anunta frumoasa mai ales dupa ce am parcurs prima etapa de la Ranca unde am vazut ce material au colegii mei iar clasarea pe locul 3 la H1 cu toate problemele mecanice pe care le-am avut, imi da mari sperante pentru cursele viitoare. Multumesc pentru interviu si sa auzim de bine despre acest sport! - Rizea Alin


Text redactat de catre:

Ana Radut
PR Manager
Radut Motorsport
Tel. 0722385928

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu